Érvényes
2024. 01. 01-jétől
1. A
HŰSÉGPROGRAM SZERVEZŐI
A REHAU Plus hűségprogram szervezője a REHAU Forgalmazó Kft.
Biatorbágy, Rozália park 9, Magyarország.
A program a Create Direct vállalaton (str.
Siriului 42-46, et. 3, 1. szektor, Bukarest, Románia) keresztül zajlik, amely
vállalatot a programhoz szükséges logisztikai tevékenységek szolgáltatójaként
jelölték ki.
A jelen Szabályzat alább ismertetett
feltételei a hűségprogram minden résztvevőjére nézve kötelező érvényűek. A
szervező fenntartja a jogot, hogy kivételes esetekben módosítsa a Szabályzatot,
és a változásokról tájékoztassa a nyilvánosságot.
2. A PROGRAM IDŐTARTAMA ÉS TERÜLETE
A REHAU Plus Hűségprogram 2024. január 1-én
indult és visszavonásig tart.
A kampány érvényességi területe Magyarország.
3. A RÉSZTVEVŐ MÁRKÁK ÉS TERMÉKEK
A Programban részt vesz (a továbbiakban:
„Résztvevő termékek”) a REHAU Forgalmazó Kft. által forgalmazott valamennyi bútoripari
termék és szolgáltatás.
4. RÉSZVÉTELRE JOGOSULTAK
A programban való részvételre jogosult minden
Magyarországon bejegyzett jogi személy, amely a kampány ideje alatt fiókkal
rendelkezik a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon.
Az alkalmazottak és más természetes személyek nem jogosultak a részvételre. A
résztvevők fiókját az egyes résztvevők által vagy a Szervező telefonos
kapcsolatfelvételekor, vagy a https://plus.REHAU.hu/
weboldalon ingyenesen elérhető és kitölthető regisztrációs űrlapon megadott
adatok alapján hozzák létre. Minden olyan résztvevő, aki létrehozott egy
fiókot, a programban regisztráltnak tekintendő, függetlenül attól, hogy
használja-e azt a fiókot vagy sem. A szervezők és a hűségprogram szervezésében
és lebonyolításában részt vevő más vállalatok nem jogosultak a részvételre. A
programban való részvétel a jelen szabályzat rendelkezéseinek teljes körű és
önkéntes elfogadásának minősül. A részvételi jog kizárólag azt a jogi személyt
illeti meg, aki megfelel a Szabályzatban előírt feltételeknek.
5. A PROGRAM LEBONYOLÍTÁSA
Ebben a hűségprogramban a programban szereplő
termékeknek a hivatalos forgalmazóktól vagy közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft.-től
a program időszaka alatt történő összes vásárlását figyelembe veszik. A
résztvevők a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon
fiók létrehozásával regisztrálhatnak a programba. A résztvevői fiókot a
regisztrációs űrlap kitöltésével lehet létrehozni. A résztvevő a regisztrációt
megerősítő e-mailt kap. A résztvevőnek az e-mailben található linkre kell
kattintania a fiók aktiválásához, amely alapján végzi majd a program összes
tevékenységét. Az adatok beérkezésétől a résztvevő fiókjának jóváhagyásáig a
Szervezőnek legfeljebb 10 munkanap áll rendelkezésére. A résztvevő kap egy
e-mailt, amelyben értesítik, hogy a fiókját jóváhagyták. A felhasználó belép a https://plus.REHAU.hu/ weboldalra, és bejelentkezik a
weboldalon létrehozott fiókjába a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címével
és jelszavával. A fiókba való bejelentkezést követően a felhasználó a következő
tevékenységeket végezheti el:
- a vásárlások regisztrálása
- a számla feltöltése a vásárlástól számított
legfeljebb 3 hónapon belül; a felhasználó köteles a számlán szereplő adatokat a
REHAU termékek mennyiségére és egységárára vonatkozóan, valamint a nem REHAU
termékekre vonatkozó összes termékadatot kitakarni. Csak a megvásárolt termékek
neve és az egyes REHAU termékek összértéke, valamint a vásárló és az eladó
adatai maradhatnak láthatók.
- nyeremények rendelése;
- számlaegyenleg ellenőrzése;
- a pontok számának, a megrendelés státuszának
ellenőrzése a számlán, a weboldalon;
- minden egyéb információ kérése az
információs vonalon.
A program során a résztvevők, akik a
programban részt vevő termékeket vásárolnak
a hivatalos forgalmazóktól vagyközvetlenül
a REHAU Forgalmazó Kft. -től a platformon való állapotuktól függően
bizonyos számú pontot kapnak az alábbiak szerint:
- P (Partner) résztvevők 1 pontot kapnak a
résztvevő REHAU termékek 2000 Ft értékű vásárlásai után.
- VIP (Nagyon fontos partner) résztvevők 1
pontot kapnak a résztvevő REHAU termékek 1000 Ft értékű vásárlásai után.
A programra való regisztrációkor minden
résztvevő P státuszt kap.
A VIP státuszt a REHAU bútoripari termékek
havi rendszerességgel történő vásárlásával lehet elérni, összesen legalább évi
nettó 500 000 Ft értékben. A rendszeres havi vásárlásokat a számlákról készült
fotók feltöltésével kell igazolni, a továbbiakban kifejtettek szerint.
Ha az utolsó 12 hónapban a résztvevő nem
regisztrált elég számlát ahhoz, hogy megőrizze a VIP státuszát, akkor 3 hónap
haladékot kap, hogy további számlákat nyújtson be, és fenntartsa státuszát. Ha
a benyújtott számlák száma nem elegendő, a részvevő P státuszba kerül
visszaminősítésre.
A vásárolt termékekért járó pontok
megszerzéséhez a résztvevőknek a következőket kell tenniük:
- lépjenek be a https://plus.REHAU.hu/
oldalon létrehozott fiókjukba;
- töltsék ki a https://plus.REHAU.hu/invoice-upload
oldalon található űrlapot a következő adatokkal: számlaszám, számla dátuma,
kereskedő (a számlán szereplő szállító);
- ha a vevő neve nem szerepel a számlán, akkor
a számla feltöltésekor a felhasználónak be kell jelölnie azt a négyzetet,
amelyben saját felelősségére nyilatkozik arról, hogy a munkát a számlát
feltöltő felhasználó végezte;
- töltsék fel a számlát a weboldalra a
vásárlástól számított legfeljebb 3 hónapon belül;
- a résztvevők által összegyűjtött pontok
jóváírásra kerülnek az egyes résztvevők fiókjában, a programban részt vevő
termékek vásárlásáról szóló bizonylatnak az engedélyezett forgalmazóktól
történő kézhezvételét követő legfeljebb 5 munkanapon belül. A pontok a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon elérhető virtuális
üzletben használhatók fel.
Mivel bizonyos nyereményeket lehet választani,
a választott termékek pontértéke levonásra kerül a résztvevő összpontszámából.
A résztvevők által a virtuális boltban az
összegyűjtött pontok alapján kiválasztott nyeremények kiszállítása kizárólag a
résztvevő székhelyére történik (minden más szállítási célállomást a résztvevő
tulajdonosának vagy ügyvezetőjének írásban jóvá kell hagynia), a megrendeléstől
számított legfeljebb 30 munkanapon belül. A nyeremények listája online elérhető
lesz a https://plus.REHAU.hu/ oldalon.
A nyereménylista a termékek elérhetőségétől és
árától függően változhat.
Az adot évben kiállított számlákon felhalmozott
pontok, valamint az adott év folyamán felhalmozott és év végéig fel nem
használt promóciós pontok átvihetők a következő évre, de legfeljebb március
31-ig használhatók fel.
Ezt követően az előző évbengyűjtött, de fel
nem használt pontok érvényüket vesztik.
A résztvevőknek átadott nyereményeket
jövedelemadó vagy más alkalmazandó adók terhelhetik. A résztvevő vállalja, hogy
eleget tesz az erre vonatkozó adószabályoknak.
6. ÉRVÉNYESÍTÉSI FELTÉTELEK
Ahhoz, hogy a résztvevő jogosult legyen a programban való részvételre és a rendelkezésre álló nyeremények átvételére, a résztvevőnek az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:
a) Megfelel a részvételi jogosultsággal kapcsolatos valamennyi feltételnek, a Szabályzat 4. bekezdésében meghatározottak szerint;
b) A programidőszak
alatt a programban részt vevő termékeket a hivatalos forgalmazóktól vagy
közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft.-től
vásárolja meg.
c) Regisztrálja a
programban részt vevő termékek vásárlását igazoló számlákat a vásárlás
időpontjától számított legfeljebb 3 hónapon belül,
d) Pontokat gyűjt a
programban részt vevő termékek vásárlását igazoló és kizárólag az azt megelőző
3 hónapon belül kiállított számláknak a programban történő regisztrálásával.
e) A pontgyűjtés
évében (de lekésőbb a következő év március 31-ig) felhasználja az adott évben kiállított
számlákhoz kapcsolódóan felhalmozott pontokat termékek
https://plus.REHAU.hu/ webáruházból történő megrendelésével.
7. PROMÓCIÓS
NYEREMÉNYEK
A nyeremények
listája a kampány teljes időtartama alatt elérhető lesz a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon a Katalógus
menüpontban. A nyeremények listája változhat attól függően, hogy a beszállítók
készleteiben milyen mennyiségben állnak rendelkezésre a nyeremények. A
nyeremények teljes számát a promóciós időszak végén becsüljük meg, a nyerési
feltételeknek megfelelő résztvevők és az igényelt nyeremények számától függően.
8. A SZERVEZŐ FELELŐSSÉGÉNEK KORLÁTOZÁSA
A hűségprogram
szervezője nem vállal felelősséget, többek között, de nem kizárólagosan az
alábbiakért:
8.1. A weboldalon
történő nevezések elvesztése vagy késedelmes beérkezése a Szervezőn kívül álló
(például, de nem kizárólagosan) technikai hibák miatt;
8.2. Olyan
helyzetek, amikor a Résztvevők helytelen adatokat adnak meg a weboldalon, vagy
nem engedélyezett REHAU forgalmazóktól vásárolnak termékeket vagy
szolgáltatásokat vagy a Programban részt nem vevő termékeket vásárolnak.
8.3. A Kampányra
való regisztrációval kapcsolatos veszteségek, késedelmek vagy egyéb problémák,
amelyeket a Kampányra regisztrálni kívánó személy internetszolgáltatója vagy
internetkapcsolata okoz;
8.4. Az
internetszolgáltatás előre be nem jelentett leállása/megszakadása vagy a belső
hozzáférés blokkolása a hálózat túlterheltsége miatt a nagy forgalmú
időszakokban;
8.5. Olyan
helyzetek, amikor a fogyasztók a programidőszak alatt olyan termékeket
vásárolnak, amelyek nem vesznek részt a programban, vagy amelyek nem
engedélyezett forgalmazóktól származnak;
8.6. A nyereményt
képező tárgyak esetleges hibáinak kijavításáért való felelősség. A termékeket
garanciajegyek kísérik, és a résztvevőnek minden javítási igényt közvetlenül az
adott termék szállítójához kell intéznie az adott szállító által kiállított
garanciajegy feltételeinek megfelelően.
8.7. Olyan
helyzetek, amikor a résztvevő által választott nyeremény a megrendelés
időpontjában már nincs a szállító raktárkészletében.
8.8 A nyeremények
nem válthatók készpénzre vagy más nyereményre, illetve a nyertesek nem kérhetik
a termékek műszaki jellemzőinek módosítását.
9. VIS MAJOR
A jelen szabályzat
alkalmazásában vis major minden olyan esemény, amelyet a Szervező nem tud ellenőrizni,
orvosolni vagy előre látni, beleértve a Szervező által nem befolyásolható
okokból bekövetkező ellehetetlenülést, és amelynek bekövetkezése miatt a
Szervező nem tudja teljesíteni a szabályzatban foglalt kötelezettségeit.
Amennyiben a vis major helyzet vagy váratlan esemény részben vagy egészben
megakadályozza vagy késlelteti a Szabályzat végrehajtását és a hűségprogram
folytatását, a Szervező mentesül a kötelezettségei teljesítéséért való
felelősség alól arra az időszakra, amely alatt a teljesítés akadályozott vagy
késleltetett. Amennyiben a Szervező vis majorra vagy váratlan körülményekre
hivatkozik, köteles azok fennállásáról a résztvevőket a bekövetkezéstől
számított 5 munkanapon belül értesíteni.
A jelen Szabályzat
alkalmazásában többek között a következő események minősülnek váratlan
körülménynek:
a) Adatbázisok
elvesztése;
b) Az adatok
tárolására és a nyeremények odaítélésére szolgáló számítógépes rendszer
károsodása;
c) Nyomtatási hibák,
beleértve az emberi hiba által okozottakat is;
d) A hűségprogram
mechanizmusának elektronikus vagy egyéb eszközökkel történő megtévesztésére
irányuló kísérletek;
e) A Szabályzat
hatálybalépését követően hatályba lépő bármely olyan rendelet, amely megtiltja
vagy módosítja a Szabályzat feltételeit.
10. JOGVITÁK ÉS CSALÁS
Amennyiben a
Szervező és a Kampányban résztvevők között bármilyen vita merül fel, a
Szervezőnek meg kell próbálnia azt elsősorban békés úton rendezni. A Szervező
nem vállal felelősséget és nem lesz fél a promócióban részt vevő termékek
megvásárlását igazoló adóügyi számlák tulajdonjogával kapcsolatos vitákban. A
Szervező jogosult minden szükséges intézkedést megtenni a rendszer
kijátszására, a rendszerrel való visszaélésre vagy bármilyen más, a program
imázsát vagy költségeit befolyásoló kísérlet esetén.
11. PROMÓCIÓS SZABÁLYOK
A
részvételi/kiszállítási szabályok a hűségprogram teljes időtartama alatt
ingyenesen elérhetők bármely résztvevő számára a https://plus.REHAU.hu/
weboldalon.
12. A PROMÓCIÓ MEGSZŰNÉSE
A jelen kampány megszüntethető
vis majornak vagy véletlenszerű eseménynek minősülő esemény, illetve a
jogszabályi keret megváltozása esetén, amennyiben a promóciós jellegű
nyereményjáték megszervezése és lebonyolítása az erre a projektre elkülönített
költségvetés megemelését igényelné, vagy a jogszabály már nem teszi lehetővé
azt.
13. VEGYES RENDELKEZÉSEK
Minden résztvevő,
aki a kampány lebonyolításával kapcsolatos tényekkel kapcsolatban panaszt kíván
tenni a szervezőknél, a panasz tárgyát képező tény észlelését követően
haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a szervező REHAU Forgalmazó Kft.-vel a vállalat címén: Biatorbágy, Rozália park 9.,
e-mail budapest@REHAU.com.
Engineering progress
Enhancing lives