REHAU PLUS Plus kampányszabályzat – Bútormegoldások

REHAU PLUS részvételi feltételek

Érvényes 2025. 01. 02-tól

 

 

1. A HŰSÉGPROGRAM Szervezői

 

A REHAU Plus Hűségprogram szervezője a REHAU Forgalmazó Kft. 2051 Biatorbágy, Rozália park 9, Magyarország (továbbiakban Szervező), valamint

A program a Create Direct vállalaton (str. Siriului 42-46, et. 3, 1. szektor, Bukarest, Románia) keresztül zajlik, amely vállalatot a programhoz szükséges logisztikai tevékenységek szolgáltatójaként jelölték ki.

A jelen Szabályzat alább ismertetett feltételei a Hűségprogram minden résztvevőjére nézve kötelező érvényűek. A Szervező fenntartja a jogot, hogy kivételes esetekben módosítsa a Szabályzatot és a változásokról tájékoztassa a nyilvánosságot.

 

2.  A PROGRAM IDŐTARTAMA ÉS TERÜLETE

 

A REHAU Plus Hűségprogram jelen módosításaival kiegészülve 2025. január 2-vel érvényes és visszavonásig tart.

A Hűségprogram érvényességi területe Magyarország.

 

3.  A HŰSÉGPROGRAMBAN RÉSZTVEVŐ TERMÉKEK és SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

 

A Programban részt vesz a REHAU Forgalmazó Kft. által forgalmazott valamennyi bútoripari termék és szolgáltatás (a továbbiakban: Résztvevő termékek).

 

4.  RÉSZVÉTELRE JOGOSULTAK KÖRE

 

A programban való részvételre jogosult minden Magyarországon bejegyzett jogi személlyel rendelkező asztalosipari és/vagy bútoripari vállalkozás, továbbá asztalosipari és/vagy bútoripari egyéni vállalkozó (továbbiakban Résztvevő), amely a Hűségprogram ideje alatt regisztrált felhasználói fiókkal rendelkezik a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon. Az alkalmazottak és más természetes személyek nem jogosultak a részvételre. A REHAU Forgalmazó Kft. viszonteladói/hivatalos forgalmazói szintén nem jogosultak a Hűségprogramban való részvételre.

A Résztvevők fiókját az egyes Résztvevők által vagy a Szervező telefonos kapcsolatfelvételekor, vagy a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon ingyenesen elérhető és kitölthető regisztrációs űrlapon megadott adatok alapján hozzák létre. Minden olyan Résztvevő, aki létrehozott egy fiókot, a programban regisztráltnak tekintendő, függetlenül attól, hogy használja-e azt a fiókot vagy sem. A Szervezők és a Hűségprogram szervezésében és lebonyolításában részt vevő más vállalatok, viszonteladók nem jogosultak a részvételre. A programban való részvétel a jelen Szabályzat rendelkezéseinek teljes körű és önkéntes elfogadásának minősül. A részvételi jog kizárólag azt a jogi személyt, vagy egyéni vállalkozót illeti meg, aki megfelel a Szabályzatban előírt feltételeknek.

 

5.  A PROGRAM LEBONYOLÍTÁSA

 

A Hűségprogramban a REHAU bútoripari termékkínálatában szereplő minden termék részt vesz, függetlenül attól, hogy azt a REHAU hivatalos forgalmazóitól vagy közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft.-től vásárolja meg az adott Résztvevő. A Résztvevők a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon felhasználói fiók létrehozásával regisztrálhatnak a programba. A felhasználói fiókot a regisztrációs űrlap kitöltésével lehet létrehozni. A Résztvevő a regisztrációról megerősítő e-mailt kap. A Résztvevőnek az e-mailben található linkre kell kattintania a fiók aktiválásához, amely felhasználói fiókban végzi majd a program összes tevékenységét. A Hűségprogramba való regisztráció beérkezésétől a Résztvevő fiókjának jóváhagyásáig a Szervezőnek legfeljebb 10 munkanap áll rendelkezésére. A Résztvevő kap egy e-mailt, amelyben értesítik, hogy a felhasználói fiókját jóváhagyták. A felhasználó belép a https://plus.REHAU.hu/ weboldalra, és bejelentkezik a weboldalon létrehozott fiókjába a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címével és jelszavával.

A felhasználói fiókba való bejelentkezést követően a Résztvevő a következő tevékenységeket végezheti el: 

 

- a REHAU hivatalos forgalmazóinál történt vásárlások regisztrálása;

- a REHAU hivatalos forgalmazóinál készült számla feltöltésére a vásárlástól számított legfeljebb 3 hónap áll rendelkezésre, - a felhasználó köteles a számlán szereplő adatokat a REHAU termékek mennyiségére és egységárára vonatkozóan megadni, valamint a nem REHAU termékekre vonatkozó összes termékadatot/információt kitakarni. Csak a megvásárolt termékek neve és az egyes REHAU termékek összértéke, valamint a vásárló és az eladó adatai maradhatnak láthatók;

- a Hűségprogramban összegyűjtött hűségpontokért a Hűségprogram katalógusából való nyeremények beváltása és megrendelése;

- számlaegyenleg ellenőrzése;

- a pontok számának, a megrendelés státuszának ellenőrzése a számlán, a weboldalon;

- minden egyéb információ kérése az információs vonalon.

 

A Hűségprogram során a Résztvevők (akik a programban Résztvevő termékeket vásárolnak a REHAU hivatalos forgalmazóitól és/vagy közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft-től) bizonyos számú hűségpontot kapnak az alábbiak szerint:

- a Hűségprogramba regisztrált Partnerek, a programban Résztvevő termékekből történő vásárlásaik után 2500 Forintonként 1-1 hűségpontot kapnak.

 

Amennyiben a Résztvevők a REHAU hivatalos forgalmazóinál vásárolták meg a programban Résztvevő termékeket, akkor a következőket kell tenniük:

 

- lépjenek be a https://plus.REHAU.hu/ oldalon létrehozott fiókjukba;

- töltsék ki a https://plus.REHAU.hu/invoice-upload oldalon található űrlapot a következő adatokkal: számla dátuma, számla száma, nagykereskedő/viszonteladó (a számlán szereplő szállító);

- töltsék fel a számlát a weboldalra a vásárlástól számított legfeljebb 3 hónapon belül. A 3 hónapon túli számlafeltöltés esetén a számla után kapható hűségpontok elvesznek.

A feltöltött számlán jól látható módon szerepelnie kell a vevő nevének (Hűségprogramban regisztrált Résztvevő).

A REHAU hivatalos forgalmazóinál megvásárolt REHAU termékek után járó hűségpontok jóváírására, a vásárlást igazoló számla feltöltését (az 5. pontban részletezett módon) követő hónap 10. napjáig kerül sor a Résztvevők felhasználói fiókjában.

Amennyiben a Résztvevők közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft-től vásárolták meg a programban Résztvevő termékeket, akkor nem szükséges a vásárlást igazoló REHAU számla feltöltése, de a pontok aktiválásához a következőket kell tenniük:

 

- jelentkezzenek be a https://plus.REHAU.hu/ oldalon létrehozott fiókjukba;

- lépjenek a „Saját tranzakciók” fülre;

- válassza a „Pontjaim” lehetőséget;

- az állapot oszlop alatt jelölje be az "Aktiválja" négyzetet.

A REHAU Forgalmazó Kft-től való közvetlen vásárlás esetén, a hűségpontok aktiválására Partnereinknek 3 hónap áll rendelkezésükre. A 3 hónapon túli hűségpont-aktiválás esetén a megszerezhető hűségpontok elvesznek.

A hűségpontok aktiválását követően a hűségpontok jóváírására az aktiválást követő hónap 10. napjáig kerül sor a Résztvevők felhasználói fiókjában.

 

A megszerzett hűségpontok a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon elérhető virtuális üzletben megtalálható nyeremények beváltására használhatók fel.

A hűségpontokért beváltott nyeremények utáni pontértékek levonásra kerülnek a Résztvevő összpontszámából.

 

A Résztvevők által a virtuális üzletben az összegyűjtött pontokért kiválasztott nyeremények kiszállítása kizárólag a Résztvevő székhelyére, vagy telephelyére történik (minden más szállítási célállomást a Résztvevő tulajdonosának vagy ügyvezetőjének írásban jóvá kell hagynia), a nyeremény megrendelésétől számított legfeljebb 30 munkanapon belül.

 

A nyereménylista a termékek elérhetőségétől és árától függően változhat.

 

Az adott naptári évben összegyűjtött, de az adott naptári évben be nem váltott hűségpontok átvihetők a következő évre, de azok legfeljebb március 31-ig használhatók fel.

Ezt követően az előző évben gyűjtött, de fel nem használt hűségpontok érvényüket vesztik és automatikusan törlődnek.

 

A Hűségprogramban Résztvevőknek átadott nyereményeket jövedelemadó vagy más alkalmazandó adók terhelhetik. A REHAU Forgalmazó Kft. és a Hűségprogramban Résztvevő Partner is vállalják, hogy a rájuk vonatkozó adószabályoknak és/vagy jogszabályoknak erre vonatkozóan eleget tesznek.

 

6.  ÉRVÉNYESÍTÉSI FELTÉTELEK

 

Ahhoz, hogy a Résztvevő jogosult legyen a programban való teljeskörű részvételre és a rendelkezésre álló nyeremények átvételére, a Résztvevőnek az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:

 

a) Megfelel a részvételi jogosultsággal kapcsolatos valamennyi feltételnek, a Szabályzat 4. bekezdésében meghatározottak szerint;

b) A Hűségprogram időszaka alatt a Hűségprogramban Résztvevő termékeket a REHAU hivatalos forgalmazóitól, vagy közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft-től vásárolja meg;

c) A Résztvevő a REHAU hivatalos forgalmazóinál megvásárolt és a programban Résztvevő termékeket igazoló számlákat feltölti a felhasználói fiókjába, a vásárlás időpontjától számított legfeljebb 3 hónapon belül;

d) A Résztvevő a REHAU Forgalmazó Kft-től való közvetlen vásárlás esetén, a vásárlásokért megszerezhető hűségpontokat aktiválja a felhasználói fiókjában, a vásárlás időpontjától számított legfeljebb 3 hónapon belül;

e) A hűségpont-gyűjtés évében (de lekésőbb a következő év március 31-ig) felhasználja a hűségpont-gyűjtés évében kiállított számlákhoz kapcsolódóan felhalmozott hűségpontokat a https://plus.REHAU.hu/ webáruházból történő termékek megrendelésével.

 

7.  PROMÓCIÓS NYEREMÉNYEK

 

A nyeremények listája a Hűségprogram teljes időtartama alatt elérhető a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon a katalógus menüpontban. Az nyeremények körét a Hűségprogram Szervezője - figyelembevéve azok elérhetőségét - bármikor megváltoztathatja.

 

8.  A SZERVEZŐ FELELŐSSÉGÉNEK KORLÁTOZÁSA

 

A Hűségprogram Szervezője nem vállal felelősséget, többek között, de nem kizárólagosan az alábbiakért:

 

8.1. A weboldalon történő regisztrációk elvesztése, vagy késedelmes beérkezése a Szervezőn kívül álló (például, de nem kizárólagosan) technikai hibák miatt;

 

8.2. Olyan esetekben, amikor a Résztvevők helytelen adatokat adnak meg a regisztrációs felületen, vagy nem engedélyezett REHAU Viszonteladóktól vásárolnak termékeket és/vagy szolgáltatásokat, vagy a Programban részt nem vevő termékeket vásárolnak;

 

8.3. A Hűségprogramba való regisztrációval kapcsolatos esetleges technikai hibák, késedelmek vagy egyéb olyan problémák, amelyeket a Hűségprogramba regisztrálni kívánó személy internetszolgáltatója vagy internetkapcsolata okoz;

 

8.4. Az internetszolgáltatás előre be nem jelentett leállása/megszakadása vagy a belső hozzáférés blokkolása a hálózat túlterheltsége miatt a nagy forgalmú időszakokban;

 

8.5. Olyan esetekben, amikor a fogyasztók a Hűségprogram-időszak alatt olyan termékeket vásárolnak, amelyek nem vesznek részt a Hűségprogramban, vagy amelyek nem engedélyezett REHAU Viszonteladóktól származnak;

 

8.6. A promóciós nyeremények esetleges meghibásodásának kijavításáért való felelősség. Az nyereményeket garanciajegyek kísérik és/vagy online felületen kell a garanciajegyet érvényesíteni, ezért a Résztvevőnek minden javítási igényét közvetlenül az adott termék szállítójához kell intéznie, az adott szállító által megfogalmazott garanciális feltételeknek megfelelően;

 

8.7. Azokban az esetekben, amikor a Résztvevő által kiválasztott nyeremény a megrendelés időpontjában már nem elérhető az adott szállító kínálatában és/vagy raktárkészletén;

 

8.8 A Hűségprogramban szereplő nyeremények nem válthatók készpénzre vagy más nyereményre, továbbá a Résztvevők nem kérhetik a termékek műszaki jellemzőinek módosítását.

 

9.  VIS MAJOR

 

A jelen Szabályzat alkalmazásában vis major minden olyan esemény, amelyet a Szervező nem tud ellenőrizni, orvosolni vagy előre látni, beleértve a Szervező által nem befolyásolható okokból bekövetkező ellehetetlenülést és amelynek bekövetkezése miatt a Szervező nem tudja teljesíteni a Szabályzatban foglalt kötelezettségeit. Amennyiben a vis major helyzet, vagy váratlan esemény részben vagy egészben megakadályozza, vagy késlelteti a Szabályzat végrehajtását és a Hűségprogram folytatását, a Szervező mentesül a kötelezettségei teljesítéséért való felelősség alól arra az időszakra, amely alatt a teljesítés akadályozott vagy késleltetett. Amennyiben a Szervező vis majorra, vagy váratlan körülményekre hivatkozik, köteles azok fennállásáról a Résztvevőket a bekövetkezéstől számított 5 munkanapon belül értesíteni.

 

A jelen Szabályzat alkalmazásában többek között a következő események minősülnek váratlan körülménynek:

 

a) Adatbázisok elvesztése;

b) Az adatok tárolására és a nyeremények odaítélésére szolgáló számítógépes rendszer károsodása;

c) Nyomtatási hibák, beleértve az emberi hiba által okozottakat is;

d) A Hűségprogram mechanizmusának elektronikus, vagy egyéb eszközökkel történő megtévesztésére irányuló kísérletek;

e) A Szabályzat hatálybalépését követően hatályba lépő bármely olyan rendelet, amely megtiltja vagy módosítja a Szabályzat feltételeit.

10.  JOGVITÁK ÉS CSALÁS

 

Amennyiben a Szervező és a Hűségprogramban részt vevők között bármilyen vita merül fel, a Szervezőnek meg kell próbálnia azt elsősorban békés úton rendezni. A Szervező nem vállal felelősséget és nem lesz fél a Hűségprogramban részt vevő termékek megvásárlását igazoló adóügyi számlák tulajdonjogával kapcsolatos vitákban. A Szervező jogosult minden szükséges intézkedést megtenni a rendszer kijátszására, a rendszerrel való visszaélésre vagy bármilyen más, a program imázsát vagy költségeit befolyásoló kísérlet esetén.

 

11.  PROMÓCIÓS SZABÁLYOK

 

A részvételi/kiszállítási szabályok a Hűségprogram teljes időtartama alatt ingyenesen elérhetők bármely Résztvevő számára a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon.

 

12.  A HŰSÉGPROGRAM MEGSZŰNÉSE

 

Jelen Hűségprogram megszüntethető olyan vis majornak, vagy véletlenszerű eseménynek minősülő esemény, illetve a jogszabályi keret megváltozása esetén, amelyben a promóciós jellegű nyereményjáték megszervezése és lebonyolítása az erre a Hűségprogramra elkülönített költségvetés megemelését igényelné, vagy azt a jogszabály már nem teszi lehetővé.

 

13.  VEGYES RENDELKEZÉSEK

 

Minden Résztvevő, aki a Hűségprogram lebonyolításával kapcsolatos tényekkel kapcsolatban panaszt kíván tenni a Szervezőknél, a panasz tárgyát képező tény észlelését követően haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a Szervező REHAU Forgalmazó Kft.-vel a vállalat címén: 2051 Biatorbágy, Rozália park 9., e-mail budapest@REHAU.com

Engineering progress

Enhancing lives