REHAU PLUS Plus kampányszabályzat – Bútormegoldások

Érvényes 2024. 01. 01-jétől

 

1. A HŰSÉGPROGRAM SZERVEZŐI

 

A REHAU Plus hűségprogram szervezője a REHAU Forgalmazó Kft. Biatorbágy, Rozália park 9, Magyarország.

A program a Create Direct vállalaton (str. Siriului 42-46, et. 3, 1. szektor, Bukarest, Románia) keresztül zajlik, amely vállalatot a programhoz szükséges logisztikai tevékenységek szolgáltatójaként jelölték ki.

 

A jelen Szabályzat alább ismertetett feltételei a hűségprogram minden résztvevőjére nézve kötelező érvényűek. A szervező fenntartja a jogot, hogy kivételes esetekben módosítsa a Szabályzatot, és a változásokról tájékoztassa a nyilvánosságot.

 

2.  A PROGRAM IDŐTARTAMA ÉS TERÜLETE

 

A REHAU Plus Hűségprogram 2024. január 1-én indult és visszavonásig tart.

A kampány érvényességi területe Magyarország.

 

3.  A RÉSZTVEVŐ MÁRKÁK ÉS TERMÉKEK

 

A Programban részt vesz (a továbbiakban: „Résztvevő termékek”) a REHAU Forgalmazó Kft. által forgalmazott valamennyi bútoripari termék és szolgáltatás.

 

4.  RÉSZVÉTELRE JOGOSULTAK

 

A programban való részvételre jogosult minden Magyarországon bejegyzett jogi személy, amely a kampány ideje alatt fiókkal rendelkezik a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon. Az alkalmazottak és más természetes személyek nem jogosultak a részvételre. A résztvevők fiókját az egyes résztvevők által vagy a Szervező telefonos kapcsolatfelvételekor, vagy a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon ingyenesen elérhető és kitölthető regisztrációs űrlapon megadott adatok alapján hozzák létre. Minden olyan résztvevő, aki létrehozott egy fiókot, a programban regisztráltnak tekintendő, függetlenül attól, hogy használja-e azt a fiókot vagy sem. A szervezők és a hűségprogram szervezésében és lebonyolításában részt vevő más vállalatok nem jogosultak a részvételre. A programban való részvétel a jelen szabályzat rendelkezéseinek teljes körű és önkéntes elfogadásának minősül. A részvételi jog kizárólag azt a jogi személyt illeti meg, aki megfelel a Szabályzatban előírt feltételeknek.

 

5.  A PROGRAM LEBONYOLÍTÁSA

 

Ebben a hűségprogramban a programban szereplő termékeknek a hivatalos forgalmazóktól vagy közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft.-től a program időszaka alatt történő összes vásárlását figyelembe veszik. A résztvevők a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon fiók létrehozásával regisztrálhatnak a programba. A résztvevői fiókot a regisztrációs űrlap kitöltésével lehet létrehozni. A résztvevő a regisztrációt megerősítő e-mailt kap. A résztvevőnek az e-mailben található linkre kell kattintania a fiók aktiválásához, amely alapján végzi majd a program összes tevékenységét. Az adatok beérkezésétől a résztvevő fiókjának jóváhagyásáig a Szervezőnek legfeljebb 10 munkanap áll rendelkezésére. A résztvevő kap egy e-mailt, amelyben értesítik, hogy a fiókját jóváhagyták. A felhasználó belép a https://plus.REHAU.hu/ weboldalra, és bejelentkezik a weboldalon létrehozott fiókjába a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címével és jelszavával. A fiókba való bejelentkezést követően a felhasználó a következő tevékenységeket végezheti el:

 

- a vásárlások regisztrálása

- a számla feltöltése a vásárlástól számított legfeljebb 3 hónapon belül; a felhasználó köteles a számlán szereplő adatokat a REHAU termékek mennyiségére és egységárára vonatkozóan, valamint a nem REHAU termékekre vonatkozó összes termékadatot kitakarni. Csak a megvásárolt termékek neve és az egyes REHAU termékek összértéke, valamint a vásárló és az eladó adatai maradhatnak láthatók.

- nyeremények rendelése;

- számlaegyenleg ellenőrzése;

- a pontok számának, a megrendelés státuszának ellenőrzése a számlán, a weboldalon;

- minden egyéb információ kérése az információs vonalon.

A program során a résztvevők, akik a programban részt vevő termékeket vásárolnak a hivatalos forgalmazóktól vagyközvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft. -től a platformon való állapotuktól függően bizonyos számú pontot kapnak az alábbiak szerint:

- P (Partner) résztvevők 1 pontot kapnak a résztvevő REHAU termékek 2000 Ft értékű vásárlásai után.

- VIP (Nagyon fontos partner) résztvevők 1 pontot kapnak a résztvevő REHAU termékek 1000 Ft értékű vásárlásai után.

A programra való regisztrációkor minden résztvevő P státuszt kap.

A VIP státuszt a REHAU bútoripari termékek havi rendszerességgel történő vásárlásával lehet elérni, összesen legalább évi nettó 500 000 Ft értékben. A rendszeres havi vásárlásokat a számlákról készült fotók feltöltésével kell igazolni, a továbbiakban kifejtettek szerint.

Ha az utolsó 12 hónapban a résztvevő nem regisztrált elég számlát ahhoz, hogy megőrizze a VIP státuszát, akkor 3 hónap haladékot kap, hogy további számlákat nyújtson be, és fenntartsa státuszát. Ha a benyújtott számlák száma nem elegendő, a részvevő P státuszba kerül visszaminősítésre.

 

A vásárolt termékekért járó pontok megszerzéséhez a résztvevőknek a következőket kell tenniük:

 

- lépjenek be a https://plus.REHAU.hu/ oldalon létrehozott fiókjukba;

- töltsék ki a https://plus.REHAU.hu/invoice-upload oldalon található űrlapot a következő adatokkal: számlaszám, számla dátuma, kereskedő (a számlán szereplő szállító);

- ha a vevő neve nem szerepel a számlán, akkor a számla feltöltésekor a felhasználónak be kell jelölnie azt a négyzetet, amelyben saját felelősségére nyilatkozik arról, hogy a munkát a számlát feltöltő felhasználó végezte;

- töltsék fel a számlát a weboldalra a vásárlástól számított legfeljebb 3 hónapon belül;

- a résztvevők által összegyűjtött pontok jóváírásra kerülnek az egyes résztvevők fiókjában, a programban részt vevő termékek vásárlásáról szóló bizonylatnak az engedélyezett forgalmazóktól történő kézhezvételét követő legfeljebb 5 munkanapon belül. A pontok a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon elérhető virtuális üzletben használhatók fel.

Mivel bizonyos nyereményeket lehet választani, a választott termékek pontértéke levonásra kerül a résztvevő összpontszámából.

 

A résztvevők által a virtuális boltban az összegyűjtött pontok alapján kiválasztott nyeremények kiszállítása kizárólag a résztvevő székhelyére történik (minden más szállítási célállomást a résztvevő tulajdonosának vagy ügyvezetőjének írásban jóvá kell hagynia), a megrendeléstől számított legfeljebb 30 munkanapon belül. A nyeremények listája online elérhető lesz a https://plus.REHAU.hu/ oldalon.

 

A nyereménylista a termékek elérhetőségétől és árától függően változhat.

 

Az adot évben kiállított számlákon felhalmozott pontok, valamint az adott év folyamán felhalmozott és év végéig fel nem használt promóciós pontok átvihetők a következő évre, de legfeljebb március 31-ig használhatók fel.

 

Ezt követően az előző évbengyűjtött, de fel nem használt pontok érvényüket vesztik.

 

A résztvevőknek átadott nyereményeket jövedelemadó vagy más alkalmazandó adók terhelhetik. A résztvevő vállalja, hogy eleget tesz az erre vonatkozó adószabályoknak.

 

6.  ÉRVÉNYESÍTÉSI FELTÉTELEK

 

Ahhoz, hogy a résztvevő jogosult legyen a programban való részvételre és a rendelkezésre álló nyeremények átvételére, a résztvevőnek az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:           

        a) Megfelel a részvételi jogosultsággal kapcsolatos valamennyi feltételnek, a Szabályzat 4. bekezdésében meghatározottak szerint;

b) A programidőszak alatt a programban részt vevő termékeket a hivatalos forgalmazóktól vagy közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft.-től vásárolja meg.

 

c) Regisztrálja a programban részt vevő termékek vásárlását igazoló számlákat a vásárlás időpontjától számított legfeljebb 3 hónapon belül,

 

d) Pontokat gyűjt a programban részt vevő termékek vásárlását igazoló és kizárólag az azt megelőző 3 hónapon belül kiállított számláknak a programban történő regisztrálásával.

 

e) A pontgyűjtés évében (de lekésőbb a következő év március 31-ig) felhasználja az adott évben kiállított számlákhoz kapcsolódóan felhalmozott pontokat termékek https://plus.REHAU.hu/ webáruházból történő megrendelésével.

 

7.  PROMÓCIÓS NYEREMÉNYEK

 

A nyeremények listája a kampány teljes időtartama alatt elérhető lesz a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon a Katalógus menüpontban. A nyeremények listája változhat attól függően, hogy a beszállítók készleteiben milyen mennyiségben állnak rendelkezésre a nyeremények. A nyeremények teljes számát a promóciós időszak végén becsüljük meg, a nyerési feltételeknek megfelelő résztvevők és az igényelt nyeremények számától függően.

 

8.  A SZERVEZŐ FELELŐSSÉGÉNEK KORLÁTOZÁSA

 

A hűségprogram szervezője nem vállal felelősséget, többek között, de nem kizárólagosan az alábbiakért:

 

8.1. A weboldalon történő nevezések elvesztése vagy késedelmes beérkezése a Szervezőn kívül álló (például, de nem kizárólagosan) technikai hibák miatt;

 

8.2. Olyan helyzetek, amikor a Résztvevők helytelen adatokat adnak meg a weboldalon, vagy nem engedélyezett REHAU forgalmazóktól vásárolnak termékeket vagy szolgáltatásokat vagy a Programban részt nem vevő termékeket vásárolnak.

 

8.3. A Kampányra való regisztrációval kapcsolatos veszteségek, késedelmek vagy egyéb problémák, amelyeket a Kampányra regisztrálni kívánó személy internetszolgáltatója vagy internetkapcsolata okoz;

 

8.4. Az internetszolgáltatás előre be nem jelentett leállása/megszakadása vagy a belső hozzáférés blokkolása a hálózat túlterheltsége miatt a nagy forgalmú időszakokban;

 

8.5. Olyan helyzetek, amikor a fogyasztók a programidőszak alatt olyan termékeket vásárolnak, amelyek nem vesznek részt a programban, vagy amelyek nem engedélyezett forgalmazóktól származnak;

 

8.6. A nyereményt képező tárgyak esetleges hibáinak kijavításáért való felelősség. A termékeket garanciajegyek kísérik, és a résztvevőnek minden javítási igényt közvetlenül az adott termék szállítójához kell intéznie az adott szállító által kiállított garanciajegy feltételeinek megfelelően.

 

8.7. Olyan helyzetek, amikor a résztvevő által választott nyeremény a megrendelés időpontjában már nincs a szállító raktárkészletében.

 

8.8 A nyeremények nem válthatók készpénzre vagy más nyereményre, illetve a nyertesek nem kérhetik a termékek műszaki jellemzőinek módosítását.

 

9.  VIS MAJOR

 

A jelen szabályzat alkalmazásában vis major minden olyan esemény, amelyet a Szervező nem tud ellenőrizni, orvosolni vagy előre látni, beleértve a Szervező által nem befolyásolható okokból bekövetkező ellehetetlenülést, és amelynek bekövetkezése miatt a Szervező nem tudja teljesíteni a szabályzatban foglalt kötelezettségeit. Amennyiben a vis major helyzet vagy váratlan esemény részben vagy egészben megakadályozza vagy késlelteti a Szabályzat végrehajtását és a hűségprogram folytatását, a Szervező mentesül a kötelezettségei teljesítéséért való felelősség alól arra az időszakra, amely alatt a teljesítés akadályozott vagy késleltetett. Amennyiben a Szervező vis majorra vagy váratlan körülményekre hivatkozik, köteles azok fennállásáról a résztvevőket a bekövetkezéstől számított 5 munkanapon belül értesíteni.

 

A jelen Szabályzat alkalmazásában többek között a következő események minősülnek váratlan körülménynek:

 

a) Adatbázisok elvesztése;

 

b) Az adatok tárolására és a nyeremények odaítélésére szolgáló számítógépes rendszer károsodása;

 

c) Nyomtatási hibák, beleértve az emberi hiba által okozottakat is;

 

d) A hűségprogram mechanizmusának elektronikus vagy egyéb eszközökkel történő megtévesztésére irányuló kísérletek;

 

e) A Szabályzat hatálybalépését követően hatályba lépő bármely olyan rendelet, amely megtiltja vagy módosítja a Szabályzat feltételeit.

 

10.  JOGVITÁK ÉS CSALÁS

 

Amennyiben a Szervező és a Kampányban résztvevők között bármilyen vita merül fel, a Szervezőnek meg kell próbálnia azt elsősorban békés úton rendezni. A Szervező nem vállal felelősséget és nem lesz fél a promócióban részt vevő termékek megvásárlását igazoló adóügyi számlák tulajdonjogával kapcsolatos vitákban. A Szervező jogosult minden szükséges intézkedést megtenni a rendszer kijátszására, a rendszerrel való visszaélésre vagy bármilyen más, a program imázsát vagy költségeit befolyásoló kísérlet esetén.

11.  PROMÓCIÓS SZABÁLYOK

 

A részvételi/kiszállítási szabályok a hűségprogram teljes időtartama alatt ingyenesen elérhetők bármely résztvevő számára a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon.

 

12.  A PROMÓCIÓ MEGSZŰNÉSE

 

A jelen kampány megszüntethető vis majornak vagy véletlenszerű eseménynek minősülő esemény, illetve a jogszabályi keret megváltozása esetén, amennyiben a promóciós jellegű nyereményjáték megszervezése és lebonyolítása az erre a projektre elkülönített költségvetés megemelését igényelné, vagy a jogszabály már nem teszi lehetővé azt.

 

13.  VEGYES RENDELKEZÉSEK

 

Minden résztvevő, aki a kampány lebonyolításával kapcsolatos tényekkel kapcsolatban panaszt kíván tenni a szervezőknél, a panasz tárgyát képező tény észlelését követően haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a szervező REHAU Forgalmazó Kft.-vel a vállalat címén: Biatorbágy, Rozália park 9., e-mail budapest@REHAU.com.

Engineering progress

Enhancing lives