REHAU PLUS
részvételi feltételek
Érvényes 2025.
01. 02-tól
1. A
HŰSÉGPROGRAM Szervezői
A REHAU Plus Hűségprogram szervezője a REHAU Forgalmazó Kft. 2051 Biatorbágy,
Rozália park 9, Magyarország (továbbiakban Szervező), valamint
A program a Create Direct vállalaton (str. Siriului 42-46, et. 3, 1.
szektor, Bukarest, Románia) keresztül zajlik, amely vállalatot a programhoz
szükséges logisztikai tevékenységek szolgáltatójaként jelölték ki.
A jelen Szabályzat alább ismertetett feltételei a Hűségprogram minden résztvevőjére
nézve kötelező érvényűek. A Szervező fenntartja a jogot, hogy kivételes
esetekben módosítsa a Szabályzatot és a változásokról tájékoztassa a
nyilvánosságot.
2. A PROGRAM IDŐTARTAMA ÉS TERÜLETE
A REHAU Plus Hűségprogram jelen módosításaival kiegészülve 2025. január 2-vel
érvényes és visszavonásig tart.
A Hűségprogram érvényességi területe Magyarország.
3. A HŰSÉGPROGRAMBAN RÉSZTVEVŐ TERMÉKEK és SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
A Programban részt vesz a REHAU Forgalmazó Kft. által forgalmazott
valamennyi bútoripari termék és szolgáltatás (a továbbiakban: Résztvevő
termékek).
4. RÉSZVÉTELRE JOGOSULTAK KÖRE
A programban való részvételre jogosult minden Magyarországon bejegyzett
jogi személlyel rendelkező asztalosipari és/vagy bútoripari vállalkozás,
továbbá asztalosipari és/vagy bútoripari egyéni vállalkozó (továbbiakban
Résztvevő), amely a Hűségprogram ideje alatt regisztrált felhasználói fiókkal
rendelkezik a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon. Az alkalmazottak és
más természetes személyek nem jogosultak a részvételre. A REHAU Forgalmazó Kft.
viszonteladói/hivatalos forgalmazói szintén nem jogosultak a Hűségprogramban
való részvételre.
A Résztvevők fiókját az egyes Résztvevők által vagy a Szervező telefonos
kapcsolatfelvételekor, vagy a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon
ingyenesen elérhető és kitölthető regisztrációs űrlapon megadott adatok alapján
hozzák létre. Minden olyan Résztvevő, aki létrehozott egy fiókot, a programban
regisztráltnak tekintendő, függetlenül attól, hogy használja-e azt a fiókot
vagy sem. A Szervezők és a Hűségprogram szervezésében és lebonyolításában részt
vevő más vállalatok, viszonteladók nem jogosultak a részvételre. A programban
való részvétel a jelen Szabályzat rendelkezéseinek teljes körű és önkéntes
elfogadásának minősül. A részvételi jog kizárólag azt a jogi személyt, vagy
egyéni vállalkozót illeti meg, aki megfelel a Szabályzatban előírt
feltételeknek.
5. A PROGRAM LEBONYOLÍTÁSA
A Hűségprogramban a REHAU bútoripari termékkínálatában szereplő minden termék
részt vesz, függetlenül attól, hogy azt a REHAU hivatalos forgalmazóitól vagy
közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft.-től vásárolja meg az adott Résztvevő. A Résztvevők
a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon felhasználói fiók létrehozásával
regisztrálhatnak a programba. A felhasználói fiókot a regisztrációs űrlap
kitöltésével lehet létrehozni. A Résztvevő a regisztrációról megerősítő e-mailt
kap. A Résztvevőnek az e-mailben található linkre kell kattintania a fiók
aktiválásához, amely felhasználói fiókban végzi majd a program összes
tevékenységét. A Hűségprogramba való regisztráció beérkezésétől a Résztvevő
fiókjának jóváhagyásáig a Szervezőnek legfeljebb 10 munkanap áll
rendelkezésére. A Résztvevő kap egy e-mailt, amelyben értesítik, hogy a felhasználói
fiókját jóváhagyták. A felhasználó belép a https://plus.REHAU.hu/ weboldalra,
és bejelentkezik a weboldalon létrehozott fiókjába a regisztrációs űrlapon
megadott e-mail címével és jelszavával.
A felhasználói fiókba való bejelentkezést követően a Résztvevő a következő
tevékenységeket végezheti el:
- a REHAU hivatalos forgalmazóinál történt vásárlások regisztrálása;
- a REHAU hivatalos forgalmazóinál készült számla feltöltésére a vásárlástól
számított legfeljebb 3 hónap áll rendelkezésre, - a felhasználó köteles a
számlán szereplő adatokat a REHAU termékek mennyiségére és egységárára
vonatkozóan megadni, valamint a nem REHAU termékekre vonatkozó összes
termékadatot/információt kitakarni. Csak a megvásárolt termékek neve és az
egyes REHAU termékek összértéke, valamint a vásárló és az eladó adatai
maradhatnak láthatók;
- a Hűségprogramban összegyűjtött hűségpontokért a Hűségprogram katalógusából
való nyeremények beváltása és megrendelése;
- számlaegyenleg ellenőrzése;
- a pontok számának, a megrendelés státuszának ellenőrzése a számlán, a
weboldalon;
- minden egyéb információ kérése az információs vonalon.
A Hűségprogram során a Résztvevők (akik a programban Résztvevő
termékeket vásárolnak a REHAU hivatalos forgalmazóitól és/vagy közvetlenül
a REHAU Forgalmazó Kft-től) bizonyos számú hűségpontot kapnak az alábbiak
szerint:
- a Hűségprogramba regisztrált Partnerek, a programban Résztvevő
termékekből történő vásárlásaik után 2500 Forintonként 1-1 hűségpontot kapnak.
Amennyiben a Résztvevők a REHAU hivatalos forgalmazóinál vásárolták meg a
programban Résztvevő termékeket, akkor a következőket kell tenniük:
- lépjenek be a https://plus.REHAU.hu/ oldalon létrehozott
fiókjukba;
- töltsék ki a https://plus.REHAU.hu/invoice-upload oldalon
található űrlapot a következő adatokkal: számla dátuma, számla száma, nagykereskedő/viszonteladó
(a számlán szereplő szállító);
- töltsék fel a számlát a weboldalra a vásárlástól számított legfeljebb 3
hónapon belül. A 3 hónapon túli számlafeltöltés esetén a számla után kapható
hűségpontok elvesznek.
A feltöltött számlán jól látható módon szerepelnie kell a vevő nevének (Hűségprogramban
regisztrált Résztvevő).
A REHAU hivatalos forgalmazóinál megvásárolt REHAU termékek után járó
hűségpontok jóváírására, a vásárlást igazoló számla feltöltését (az 5. pontban
részletezett módon) követő hónap 10. napjáig kerül sor a Résztvevők
felhasználói fiókjában.
Amennyiben a Résztvevők közvetlenül a REHAU Forgalmazó Kft-től vásárolták
meg a programban Résztvevő termékeket, akkor nem szükséges a vásárlást igazoló REHAU
számla feltöltése, de a pontok aktiválásához a következőket kell tenniük:
- jelentkezzenek be a https://plus.REHAU.hu/ oldalon létrehozott
fiókjukba;
- lépjenek a „Saját tranzakciók” fülre;
- válassza a „Pontjaim” lehetőséget;
- az állapot oszlop alatt jelölje be az "Aktiválja" négyzetet.
A REHAU Forgalmazó Kft-től való közvetlen vásárlás esetén, a hűségpontok
aktiválására Partnereinknek 3 hónap áll rendelkezésükre. A 3 hónapon túli
hűségpont-aktiválás esetén a megszerezhető hűségpontok elvesznek.
A hűségpontok aktiválását követően a hűségpontok jóváírására az aktiválást
követő hónap 10. napjáig kerül sor a Résztvevők felhasználói fiókjában.
A megszerzett hűségpontok a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon
elérhető virtuális üzletben megtalálható nyeremények beváltására használhatók
fel.
A hűségpontokért beváltott nyeremények utáni pontértékek levonásra kerülnek
a Résztvevő összpontszámából.
A Résztvevők által a virtuális üzletben az összegyűjtött pontokért
kiválasztott nyeremények kiszállítása kizárólag a Résztvevő székhelyére, vagy telephelyére
történik (minden más szállítási célállomást a Résztvevő tulajdonosának vagy
ügyvezetőjének írásban jóvá kell hagynia), a nyeremény megrendelésétől
számított legfeljebb 30 munkanapon belül.
A nyereménylista a termékek elérhetőségétől és árától függően változhat.
Az adott naptári évben összegyűjtött, de az adott naptári évben be nem
váltott hűségpontok átvihetők a következő évre, de azok legfeljebb március
31-ig használhatók fel.
Ezt követően az előző évben gyűjtött, de fel nem használt hűségpontok érvényüket
vesztik és automatikusan törlődnek.
A Hűségprogramban Résztvevőknek átadott nyereményeket jövedelemadó vagy más
alkalmazandó adók terhelhetik. A REHAU Forgalmazó Kft. és a Hűségprogramban Résztvevő
Partner is vállalják, hogy a rájuk vonatkozó adószabályoknak és/vagy
jogszabályoknak erre vonatkozóan eleget tesznek.
6. ÉRVÉNYESÍTÉSI FELTÉTELEK
Ahhoz, hogy a Résztvevő jogosult legyen a programban való teljeskörű részvételre
és a rendelkezésre álló nyeremények átvételére, a Résztvevőnek az alábbi
feltételeknek kell megfelelnie:
a) Megfelel a részvételi
jogosultsággal kapcsolatos valamennyi feltételnek, a Szabályzat 4. bekezdésében
meghatározottak szerint;
b) A Hűségprogram időszaka alatt a Hűségprogramban
Résztvevő termékeket a REHAU hivatalos forgalmazóitól, vagy közvetlenül
a REHAU Forgalmazó Kft-től vásárolja meg;
c) A Résztvevő a REHAU hivatalos
forgalmazóinál megvásárolt és a programban Résztvevő termékeket igazoló
számlákat feltölti a felhasználói fiókjába, a vásárlás időpontjától számított
legfeljebb 3 hónapon belül;
d) A Résztvevő a REHAU Forgalmazó
Kft-től való közvetlen vásárlás esetén, a vásárlásokért megszerezhető hűségpontokat
aktiválja a felhasználói fiókjában, a vásárlás időpontjától számított
legfeljebb 3 hónapon belül;
e) A hűségpont-gyűjtés évében (de
lekésőbb a következő év március 31-ig) felhasználja a hűségpont-gyűjtés évében
kiállított számlákhoz kapcsolódóan felhalmozott hűségpontokat a https://plus.REHAU.hu/ webáruházból
történő termékek megrendelésével.
7. PROMÓCIÓS NYEREMÉNYEK
A nyeremények listája a Hűségprogram teljes időtartama alatt elérhető a https://plus.REHAU.hu/ weboldalon
a katalógus menüpontban. Az nyeremények körét a Hűségprogram Szervezője -
figyelembevéve azok elérhetőségét - bármikor megváltoztathatja.
8. A SZERVEZŐ FELELŐSSÉGÉNEK KORLÁTOZÁSA
A Hűségprogram Szervezője nem vállal felelősséget, többek között, de nem
kizárólagosan az alábbiakért:
8.1. A weboldalon történő regisztrációk
elvesztése, vagy késedelmes beérkezése a Szervezőn kívül álló (például, de nem
kizárólagosan) technikai hibák miatt;
8.2. Olyan esetekben, amikor a
Résztvevők helytelen adatokat adnak meg a regisztrációs felületen, vagy nem
engedélyezett REHAU Viszonteladóktól vásárolnak termékeket és/vagy
szolgáltatásokat, vagy a Programban részt nem vevő termékeket vásárolnak;
8.3. A Hűségprogramba való
regisztrációval kapcsolatos esetleges technikai hibák, késedelmek vagy egyéb olyan
problémák, amelyeket a Hűségprogramba regisztrálni kívánó személy
internetszolgáltatója vagy internetkapcsolata okoz;
8.4. Az internetszolgáltatás előre
be nem jelentett leállása/megszakadása vagy a belső hozzáférés blokkolása a
hálózat túlterheltsége miatt a nagy forgalmú időszakokban;
8.5. Olyan esetekben, amikor a
fogyasztók a Hűségprogram-időszak alatt olyan termékeket vásárolnak, amelyek
nem vesznek részt a Hűségprogramban, vagy amelyek nem engedélyezett REHAU Viszonteladóktól
származnak;
8.6. A promóciós nyeremények esetleges
meghibásodásának kijavításáért való felelősség. Az nyereményeket garanciajegyek
kísérik és/vagy online felületen kell a garanciajegyet érvényesíteni, ezért a Résztvevőnek
minden javítási igényét közvetlenül az adott termék szállítójához kell intéznie,
az adott szállító által megfogalmazott garanciális feltételeknek megfelelően;
8.7. Azokban az esetekben, amikor a
Résztvevő által kiválasztott nyeremény a megrendelés időpontjában már nem
elérhető az adott szállító kínálatában és/vagy raktárkészletén;
8.8 A Hűségprogramban szereplő nyeremények
nem válthatók készpénzre vagy más nyereményre, továbbá a Résztvevők nem
kérhetik a termékek műszaki jellemzőinek módosítását.
9. VIS MAJOR
A jelen Szabályzat alkalmazásában vis major minden olyan esemény, amelyet a
Szervező nem tud ellenőrizni, orvosolni vagy előre látni, beleértve a Szervező
által nem befolyásolható okokból bekövetkező ellehetetlenülést és amelynek
bekövetkezése miatt a Szervező nem tudja teljesíteni a Szabályzatban foglalt
kötelezettségeit. Amennyiben a vis major helyzet, vagy váratlan esemény részben
vagy egészben megakadályozza, vagy késlelteti a Szabályzat végrehajtását és a Hűségprogram
folytatását, a Szervező mentesül a kötelezettségei teljesítéséért való
felelősség alól arra az időszakra, amely alatt a teljesítés akadályozott vagy
késleltetett. Amennyiben a Szervező vis majorra, vagy váratlan körülményekre
hivatkozik, köteles azok fennállásáról a Résztvevőket a bekövetkezéstől
számított 5 munkanapon belül értesíteni.
A jelen Szabályzat alkalmazásában többek között a következő események
minősülnek váratlan körülménynek:
a) Adatbázisok elvesztése;
b) Az adatok tárolására és a
nyeremények odaítélésére szolgáló számítógépes rendszer károsodása;
c) Nyomtatási hibák, beleértve az
emberi hiba által okozottakat is;
d) A Hűségprogram mechanizmusának
elektronikus, vagy egyéb eszközökkel történő megtévesztésére irányuló
kísérletek;
e) A Szabályzat hatálybalépését
követően hatályba lépő bármely olyan rendelet, amely megtiltja vagy módosítja a
Szabályzat feltételeit.
10. JOGVITÁK ÉS CSALÁS
Amennyiben a Szervező és a Hűségprogramban részt vevők között bármilyen
vita merül fel, a Szervezőnek meg kell próbálnia azt elsősorban békés úton
rendezni. A Szervező nem vállal felelősséget és nem lesz fél a Hűségprogramban
részt vevő termékek megvásárlását igazoló adóügyi számlák tulajdonjogával
kapcsolatos vitákban. A Szervező jogosult minden szükséges intézkedést megtenni
a rendszer kijátszására, a rendszerrel való visszaélésre vagy bármilyen más, a
program imázsát vagy költségeit befolyásoló kísérlet esetén.
11. PROMÓCIÓS SZABÁLYOK
A részvételi/kiszállítási szabályok a Hűségprogram teljes időtartama alatt
ingyenesen elérhetők bármely Résztvevő számára a https://plus.REHAU.hu/
weboldalon.
12. A HŰSÉGPROGRAM MEGSZŰNÉSE
Jelen Hűségprogram megszüntethető olyan vis majornak, vagy véletlenszerű
eseménynek minősülő esemény, illetve a jogszabályi keret megváltozása esetén,
amelyben a promóciós jellegű nyereményjáték megszervezése és lebonyolítása az
erre a Hűségprogramra elkülönített költségvetés megemelését igényelné, vagy azt
a jogszabály már nem teszi lehetővé.
13. VEGYES RENDELKEZÉSEK
Minden Résztvevő, aki a Hűségprogram lebonyolításával kapcsolatos tényekkel
kapcsolatban panaszt kíván tenni a Szervezőknél, a panasz tárgyát képező tény
észlelését követően haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a Szervező REHAU
Forgalmazó Kft.-vel a vállalat címén: 2051 Biatorbágy, Rozália park
9., e-mail budapest@REHAU.com
Engineering progress
Enhancing lives